sâmbătă, 14 aprilie 2018

Incercari...


Incerc sa dau o forma mai vizibila unor lucrari mici, miniaturi. Mai am destule, desi am trimis vreo 40-50 bucati, drept cadouri sau schimburi artistice. Cred ca e bine sa le prezint ca niste carti obiect, dar nu am alta idee decat sa le lipesc pe un carton, iar din paginile rezultate da fac o carte-acordeon.

Aici sunt cateva din paginile mele dintr-un un proiect international, "Booklet challenge" de pagini feutrate, propus de Sara Lechner si la care am participat si eu. Micile lucrari le-am fixat pe un carton si in final va rezulta o carte-acordeon.





Altor pagini, din proiectul "Abecedar textil" la care am participat impreuna cu artiste din Franta si Belgia, tot incerc sa le dau o forma...inca nu sunt prea decisa cum sa fac, poate imi dati niste sugestii.

Aici sunt niste pagini de Abecedar pe care le-am asezat pe cartoane albastre si pe care ma gandesc sa le reunesc astfel intr-o carte-acordeon.





2 comentarii:

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...