duminică, 3 septembrie 2017

Calatorind spre Chisinau


In a treia zi a excursiei (31 august), am plecat, dupa micul dejun, spre Republica Moldova. Un drum lung si dificil. Pe traseul urmat, drumul a fost adesea foarte prost. Urma sa ajungem la Chisinau spre seara. In drumul nostru am vizitat Cetatea Soroca si am oprit putin in oraselul Orhei.

Cetatea Soroca, construita din lemn de catre Stefan cel Mare in sec XV, a fost reconstruita de Petru Rares, din piatra, in secolul XVI. Cetatea Soroca face parte din suita de cetati medievale, Hotin, Soroca, Orhei, Tighina si Cetatea Alba, construite de-a lungul Nistrului si care aveau rolul de aparare a Moldovei. Cetatea a fost restaurata intre 2013-2015 în cadrul unui proiect transfrontalier „Bijuterii Medievale Cetățile HotinSoroca și Suceava", realizat prin Programul operațional comun România – Ucraina – Republica Moldova, 2007–2013 si finanțat cu fonduri europene.


Ne indreptam spre intrarea in Cetatea Soroca...si aici intalnim o nunta, este obiceiul ca mirii sa se fotografiaze la cetate.

Interiorul cetatii Soroca


 Am mers mai departe si am ajuns la Orhei, care mi s-a parut un orasel linistit si bine ingrijit. Ne-am plimbat putin si am facut poze la niste monumente istorice intalnite.


Monument inchinat celor deportati din Orhei

Monument inchinat victimelor catastrofei nucleare de la Cernobal din 1986.
Seara am ajuns in sfarsit la Chisinau. Ne-a asteptat ghida locala, care ne-a condus la hotel. Am locuit la hotelul Cosmos din centrul Chisinaului un hotel impozant dar...cam neingrijit.


Excursia continua....

Un comentariu:

  1. The memorial to the victims of Chernobyl was very moving. So sad. On another note your "Live Feed" says I am from San Francisco. I am from the other side of the US, coastal Maine very close to the Canadian border.

    RăspundețiȘtergere

Va multumesc ca-mi vizitati blogul si-mi lasati un comentariu. Ma bucur sa-l citesc si sper sa reveniti.
Thank you for taking the time to leave a comment. I really appreciate it. I Hope you visit again.
Merci d'avoir laissé un commentaire, j'apprécie énormément. J'espère que vous reviendrez.
Gracias por visitarme y dejarme tu comentario. Me encanta leerte. Espero verle de nuevo.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...